Najwyższej klasy sugestie dotyczące marketingu e-mailowego, które pomogą Twojej firmie

Najwyższej klasy sugestie dotyczące marketingu e-mailowego, które pomogą Twojej firmie

Ile razy zapisałeś się na listę mailingową, zwykle po to, by otrzymać w zamian coś za darmo, tylko po to, by później się wypisać, bo dostajesz śmieci? Unikaj odstraszania klientów tego typu e-mailami, czytając ten artykuł i poznając kilka technik, dzięki którym Twój e-mail marketing będzie skutecznyOpracuj spójny format i harmonogram e-maili marketingowych.

Dzięki temu Twoi klienci dowiedzą się, kiedy i czego mogą się spodziewać. Znajdź profesjonalny szablon pasujący do Twojej firmy i używaj go za każdym razem. Powiadom swoich klientów o najistotniejszych informacjach na początku wiadomości e-mail.Pamiętaj, aby w wiadomości e-mail umieścić logo swojego produktu lub firmy. W ten sposób klienci zapoznają się z logo i skojarzą je z Twoją firmą. Najlepiej, aby logo było czymś, co przyciągnie wzrok czytelnika i będzie dla niego łatwe do zapamiętania.Spróbuj użyć testów A/B w swoich tematach. Wybierz jedną wiadomość e-mail, podziel listę mailingową na dwie i wyślij ją z różnymi tematami. Pozwala to w prosty sposób sprawdzić, które wiersze tematyczne generują wyższe współczynniki otwarć, a które zostały po prostu zignorowane w skrzynkach odbiorczych subskrybentów.Zawsze powinieneś poprosić o pozwolenie przed dodaniem kogoś do swojej listy mailingowej. Ludzie będą traktować podejrzane e-maile jako potencjalny spam i ignorują lub usuwają te e-maile. Wysyłanie masowych wiadomości e-mail do osób, które nie poprosiły o otrzymywanie wiadomości e-mail, może stanowić naruszenie zasad dostawcy usług internetowych.Aby jak najlepiej wykorzystać każdą wysyłaną wiadomość e-mail, postaraj się skoncentrować każdą wiadomość na jednej jasnej, zwięzłej wiadomości. Twoi czytelnicy powinni wiedzieć, co chcesz powiedzieć w ciągu pierwszych kilku sekund po przeczytaniu wiadomości. Najwyższej klasy sugestie dotyczące marketingu e-mailowego, które pomogą Twojej firmie

Daj im jasne wezwanie do działania, na które mogą łatwo zareagować.Z biegiem czasu smartfony staną się medium, za pomocą którego Twoi subskrybenci będą czytać Twoje e-maile.

Urządzenia takie jak te mają znacznie mniejsze ekrany i mniej miejsca do pracy. Upewnij się, że wszystkie Twoje mailingi można odczytać na małych ekranach wielkości telefonu.Miej silne wezwanie do działania w swojej kampanii e-mail marketingowej i ustaw ją tak, aby była widoczna. Nie powinieneś utrudniać swoim czytelnikom e-maili dokładnego poznania, czego od nich chcesz. Jeśli jest to zbyt trudne, najprawdopodobniej Twój e-mail zostanie szybko usunięty. Zamiast tego zaoferuj wyraźne wezwanie do działania i przekaż je w sposób, którego nie można przegapić.Nie chcesz zrazić dobrego klienta tylko po to, by utrzymać wysoką bazę e-mailową. Z tego powodu zawsze powinieneś dać czytelnikom łatwy i oczywisty sposób na rezygnację z subskrypcji. Aby postawić na srebrną podszewkę na prośby o anulowanie subskrypcji, stale pytaj czytelników, dlaczego chcą zrezygnować z subskrypcji i wykorzystuj te informacje, aby poprawić wrażenia dla przyszłych czytelników.Twoje e-maile muszą być osobiste. Im bardziej są osobiste. Tym lepiej ludzie na nie zareagują. Staraj się komunikować w sposób, który nie krzyczy „Reklama”. Rozmawiaj w przyjaznym, indywidualnym stylu z przyjaznym tonem. Używając swoich e-maili w sposób godny szacunku, znajomy, będziesz mógł skorzystać z najbardziej osobistej metody reklamowej, jaka istnieje.Teraz, po przeczytaniu wymienionych tutaj wskazówek, masz wiedzę, która może postawić Twoją kampanię e-mail marketingową na czele i nad resztą. Rozważ wydrukowanie tego artykułu na bok. Abyś mógł się do niego odwoływać w razie potrzeby, aby jak najlepiej wykorzystać informacje zawarte w tym artykule. Sukces przyjdzie do Ciebie, gdy tylko wprawisz swój umysł w ruch!