Śledzenie leadów jest znacznie łatwiejsze niż generowanie leadów.
Utrzymanie klienta jest znacznie łatwiejsze niż generowanie leadów. Jeśli nie, to każda firma byłaby w stanie znaleźć nowych klientów wśród konkurencji. Skorzystaj z poniższych porad, aby lepiej generować potencjalnych klientów i mieć solidne podstawy do rozwoju firmy.Złóż potencjalnym potencjalnym klientom ofertę, której trudno odmówić. Może to być zniżka, upominek lub jakieś źródło informacji, o które marzyli. To musi być dla nich istotne, inaczej nigdy nie zmusisz ich do odpowiedzi. Wypróbuj kilka różnych rzeczy, aby zobaczyć, co działa najlepiej.Przyjrzyj się kampaniom pay per click, aby generować potencjalnych klientów. Pierwszym miejscem, do którego większość ludzi szuka możliwości biznesowych, jest Google. Jeśli nie znajdujesz się na pierwszej stronie w przypadku typowych wyszukiwanych haseł, których używają, musisz zapłacić, aby tam być. Płacisz tylko wtedy, gdy ludzie klikają reklamy, więc jest to również doskonały sposób na budowanie świadomości marki.Jeśli zdobędziesz zaufanie do swojej społeczności, możesz wygenerować więcej potencjalnych klientów. Upewnij się, że nie bombardujesz odwiedzających reklamami. Zamiast tego oprzyj swoje oferty na faktach, które dowodzą, jak cenna jest oferta dla konsumentów. Podchodź do potencjalnych klientów w uczciwy i przejrzysty sposób, a zobaczysz, jak naprawdę rozkwitnie zaufanie.Zawsze szukaj walidacji informacji o potencjalnych klientach. Ważna jest weryfikacja informacji w czasie rzeczywistym dla potencjalnego klienta. Jeśli poświęcisz trochę czasu, aby upewnić się, że masz dobry numer telefonu, kod pocztowy i/lub adres e-mail, możesz upewnić się, że masz silny potencjalny klient.
Nie zrobienie tego może zmarnować dużo czasu.Sprawdź, czy możesz w jakikolwiek sposób sponsorować lokalne wydarzenia.
Może uda Ci się kupić mundury dla drużyny Małej Ligi lub wystawić transparent na kościelnej wyprzedaży garażowej. Jeśli tak, nie zapomnij pojawić się na wydarzeniu sam, aby uścisnąć dłoń i spotkać się z potencjalnymi potencjalnymi klientami.Rozważ sprzedaż w lokalnych warsztatach, jeśli Twoja firma koncentruje się na lokalnym rynku. Na przykład, jeśli prowadzisz warsztat, możesz zorganizować stolik na sąsiedniej wyprzedaży narzędzi lub apteczek. Możesz powiedzieć ludziom, jak uczciwy i wiarygodny jesteś twarzą w twarz, zwiększając swoją reputację i generując leady.Przeanalizuj liczby otaczające generowanie leadów. Czy zauważasz, że znalezienie potencjalnych leadów zajmuje dużo godzin? Czy te leady są kwalifikowane, czy raczej słabe? Mierz czas, który masz w porównaniu do współczynnika konwersji. Pomoże Ci to rozszyfrować, które taktyki zapewniają najlepszy zwrot z inwestycji.Jedną z rzeczy, które musisz zrobić, jest rozpoczęcie i rozwijanie procesu „opt-in” w celu generowania leadów. Potrzebujesz do tego biuletynu marketingowego lub e-mail marketingu lub planu marketingu mobilnego. Możesz poprosić ich o zapisanie się w Twojej witrynie, za pośrednictwem forów, do których dołączyłeś, blogów iw innych miejscach.Rozwijaj content marketing, który pomoże Ci generować leady. Oferuj potencjalnym klientom specjalne biuletyny i wiadomości e-mail z poradami, aby pomóc im jak najlepiej wykorzystać czas. Im lepsze treści tworzysz, tym większe prawdopodobieństwo, że ludzie zdecydują się na ich otrzymywanie. To zgłoszenie się to pierwszy krok do stworzenia bardzo gorącego leadu.Nie zapomnij o swojej stronie! Wiele osób tworzy witrynę, a następnie po prostu ją opuszcza, wierząc, że „jeśli ją zbudujesz, przyjdą”. Nie zrobią tego, chyba że włożysz w to trochę wysiłku. Twórz bloga i często go aktualizuj lub dodawaj nowe treści tak często, jak to możliwe do samej witryny.Leady są zdecydowanie częścią fundamentu Twojego biznesu. Musisz stale szukać nowych potencjalnych klientów, stosując różne strategie. Dostarczone porady powinny pomóc ci zacząć, a ty będziesz musiał upewnić się, że się skoncentrujesz. Jeśli zrobisz te rzeczy, pojawią się tropy.